6 Weeks Pregnant Vlog & Belly

Thanks! Share it with your friends!

Close

↓ LINKS AND INFO BELOW! ↓

F A C E B O O K — http://www.facebook.com/ErinandBaby
I N S T A G R A M — http://instagram.com/erinpagliaro
T W I T T E R — http://twitter.com/erinpagliaro
P I N T E R E S T — http://www.pinterest.com/erinpagliaro
B L O G — http://erinandbaby.blogspot.com
E M A I L — erinandbaby@gmail.com

Z U L I L Y — http://www.zulily.com/invite/erinpagliaro
I P S Y — http://www.ipsy.com/r/7zb3

Comments

Jordan Family says:

Hi im 5 weeks and I know that you are way pass this point. but today I
uploaded my first pregnancy Vlog. I’ve noticed mthat you have really styled
up your Vlog intro (very nicely)…would you mind explaining to me how to
make mines look better? please:)

Kristina Avery says:

Great video! I cant go to the bathroom alone either because my son likes to
trail behind me EVERY WHER I go, espcially to the bathroom. Kids are too
funny!

MOMMYTOBEAUG26 says:

Wow i gotta text slower…lol…sorry

lovehopefaith89 says:

Haha i never get to go the bathroom in peace either !!

ErinandBaby says:

HAHAHA, oh no! I didn’t realize. I meant #2 😉

mummyalicia1 says:

i love how u always do that little pose after showing ur bump off :)

kirstn mills says:

ah my due date is September 16

ErinandBaby says:

That is awesome! Congrats to you.

Kelleyatwork78 says:

Oh and HR again for your hospital?

ErinandBaby says:

Thank you so much! I started to get a little nauseous at times this week.
It’s usually when I’m hungry though. I’m hoping it doesn’t stick around. I
absolutely hate throwing up so I hope it doesn’t get too bad! I don’t think
things like that have anything to do with the gender either. I was just
saying it’s funny how people will swear you’re having a girl just because
you have morning sickness. Every pregnancy is different! And yes, I’ll
expect to go to the bathroom alone in like 10 years, haha.

ErinandBaby says:

LOL! :) Thank you.

ErinandBaby says:

HAHAHA, I’m so stupid. I didn’t even mean for it to work out like that.
Congrats on your pregnancy!

Amanda51899 says:

i didnt have morning sickness with me first and boy i had crazy morning
sickness with my second and it was a boy boy or girl it can be diffrent or
the same you just never know :) you get what your suppost to get :)

ErinandBaby says:

Awww, thank you so much! <3 And thanks for subscribing.

MOMMYTOBEAUG26 says:

MY DOC TOLD ME THAT 90% OF A WOMANS SYMPTOMS IN PREGNANCY ARE DUE TO
HORMONAL CHANGES THAT ARE TAKING PLACE AND EVERY WOMANS BODY REACTS
DIFFERENT TO SHIFTING HORMONS THAT IT HAS NOTHING AT ALL TO DUE WITH THE
SEX OF YHE BABY….IM PREGNANT WITH MY FOURTH AND EACH OF MY PREGNANCYS
WERE TOTALLY DIFFERENT FROM THE LAST N I HAD A BOY THEN TWO GIRLS N STILL
EITH BOTH GIRLS THEY WERE DIFFERENT..HOPING FOR A BOY TO COPLETR OUR FAM
BUT OF COURSE I WPULD ADORE A GIRL TOO…HOPE THIS HELPS

Dani Attwood says:

im a big pop person too and my weight def shows for it but i agree with u
how could ppl not like it…the ahh u did with it explains it perfectly i
had to chuckle to myselfi feel the same way wehn it comes to soda why does
stuff that is so bad taste soooo good lol

ErinandBaby says:

We have always talked about having just two kids. If we have a girl this
time, there’s a 99% we’re done. If it’s a boy, maybe we’ll consider trying
once more for a girl.

Connie Tovar says:

Ur soo funny, i think we”re beginning to see the real Erin. yaay, loved
the video

ErinandBaby says:

LOL! Trust me, you don’t. It’s so damaged. :(

Lisa MarieTTC says:

I am so excited to see your pregnancy vlogs! New subscriber here! So happy
for you!

ErinandBaby says:

Yep! I put a maternity one in around like 20 something weeks and then
eventually took it out. I highly recommend taking it out. As you can see,
that whole area got so stretched out. And I got stretch marks around it
from the maternity ring. Once my belly is too big for this ring I’ll most
likely be taking it out again. You’ll most likely be able to stick it back
in after the baby. I think I waited like a week and it went right back in.

ErinandBaby says:

LOL! It’s terrible.

ErinandBaby says:

Ugh, I hope it eases up soon! Morning sickness is so fun. Good luck at your
appointment!

Natalie Brown says:

I love the intro! Can’t wait to see your belly grow :) I’m so broody right
now lol!

ErinandBaby says:

Hahaha, seriously! Soda is the best. It sucks it’s so bad for you but it
just tastes so good! :)

ErinandBaby says:

Oh that’s awesome! Congrats <3

Cassandra Kelly says:

I’m a new subbie jus found out I’m expecting #3 in September :) congrats hun

Write a comment

Find us on Google+