HILARIOUS BABY SHOWER GAME! – August 18, 2012 – itsJudysLife Vlog

Thanks! Share it with your friends!

Close

Raw Brahs http://www.youtube.com/RawBrahs
Benji’s Guacamole Recipe http://www.youtube.com/watch?v=GP2LKHRb3w0
Yesterday’s Vlog http://www.youtube.com/watch?v=1gsIctkODVw

Welcome to our Everyday Lives! We finally tied the knot on Aug. 12, 2011. See our Wedding Series here

Itsjudytime Facebook
http://www.facebook.com/itsjudytime

Subscribe to our channel for daily real life vlogs
http://www.youtube.com/itsJudysLife

Judy’s Twitter
http://www.twitter.com/itsJudyTime

Benji’s Twitter
http://www.twitter.com/BenjiManTV

Judy’s Beauty Channel
http://www.itsjudytime.tv

Benji’s Food Channel
http://www.youtube.com/BenjiManTV

Judy’s Blog
http://www.itsjudytime.com

BlogTV
http://www.blogtv.com/people/itsjudytime

Judy and Benji
PO BOX 100
Marysville, WA 98270

baby shower, lorieann, celisse, khloe, baby shower games, fun baby shower games, rawbrahs, raw brahs, guacamole, pregnancy, itsjudytime, itsjudyslife, itsjudytime vlog, it’s judy time, youtube vlog, it’s judys life, itsjudyslife vlog, judy and benji vlog, video blogging, daily vlog, vlogging, benji, benjimantv, its benjis life, comedy, benji vlog, funny, comedy, newlyweds, married, real life, couple, seattle, relationship, real relationship, life, everyday, reality

Comments

clarissa vallejo says:

hey judy are you a filipina?

Valerie Figueroa says:

That blond seemed uncomfortable or was jealous

Maria Mejia says:

Lol I was cracking up the whole video..

videofan77 says:

29 people don’t like awesome baby showers and hot guys ;P

Valentina Resendez says:

You Should Do A Tutorial On How to do the Creative thing you did with your
Friend!:) The Little Bear on the bycicle

lenalici0us89 says:

We do the cotton ball game but you have to hold the bowl on your head

BROOKLYNBEAUTY says:

“Hi Im Krchsty” lol… she sounded like she has a lisp

alexandra says:

oh my gosh Judy how did you do that kids bike!??

DiamondsXFlowers says:

i heard a old lady speakin in philipino 4:26

TheFantasy909 says:

Who asked you?

AffordableBeauty101 says:

my mom is like the queen at the safety pin game!

debbie4591 says:

Ahhh such a fun baby shower! Love the decorations n the games! Bless the
mum n baby :)

alittlebitofbeauty says:

It was watermelon and he said it was a watermelon

nostalgiajones says:

Danimal is soooo hot

beckyhoag13 says:

JUDY play the game where you put different chocolates in diapers & melt
them to look like poop! Then you go around and guess which chocolate is
which!

Cheryl B says:

Crystal sounds like the guy from that kid show ‘George Shrinks’

Victoria Grijalva says:

haha right

Morgan Davis says:

christie’s awk

jmjames1684 says:

what breed is the little white dog?

272723cassidy says:

Well she is ok with it because she kept it in her video

Alicia Acosta says:

This video is one of my favorites it’s so hilarious and kinda crazy!

jasmbha says:

your friend, Sulise is so talented! Can she make arts and crafts videos
please?

jixinthemix says:

tutorial or link of the tricycle please

Rosa Violetta says:

they’ve showed how they cut it already

amber29876 says:

You guys ALWAYS make me hungry! Lol

jennifer yang says:

they went to Jamaica.

Krishna Lynne says:

Your friend’s voice, the one who made the dips.. She sounds like she’s a
voice actress. I can’t tell what cartoon voice she sounds like.. But I need
to knoooow! Lol!

420MARIIE says:

we play that cotton ball game too but the bowl goes on ur head n we use a
flat dish

Courtney J says:

you’re gorgeous!

D Short says:

Your makeup looks so pretty

Bellaellacecilia . says:

The blue bowl game at the baby shower had me laughing so hard!! Oooh also
thanks for recommending the rawbrahs. Love em cuties:)

Davey Polk says:

Crystal sounds like the wife from King of Queens lol

dreamgal940 says:

This made me laugh SOO hard specially when u said Benji doesn’t have holy
underwear cus u thru them all out LMBO!!!! Hilarious!!!!! Love watching ur
vids!! Ur life is SOO much fun! Ur one lucky gal :)

lavalamp8834 says:

look at the girl in the green shirts face at 2:13 lol

joyce123rocks says:

The cotton game was sooo hilarious.

Sabrina Chavez says:

I think its a guy thing with keeping holey undies. I had to throw my
hubbies holey undies out too…lol

lilmsaloha05 says:

Can u do a tutorial on the bike monkey? I wanna make it for my friends baby
shower.

Write a comment

Find us on Google+