39 Weeks Pregnant Belly! (Part 2)

Thanks! Share it with your friends!


So I’m 39 weeks and 2 days and hopefully this will be my last pregnancy update, lol! I’ve been having braxton hicks every night and I lost my mucus plug this afternoon!!! So exciting =) Thanks soooo much to Ashley, Kayla, and Amy!! Here’s my twitter if you want to follow along for Lilia’s birth: twitter.com/GabeandJess


xero925 says:

you’re really ugly!

arielle white says:

She wore the same outfit in her 29 week update

Oscar Wilde says:

Sweeping, can causes a cascade of unwanted events. It’s best to go natural.
Intervention can lead to more invasive interventions.

edaj84 says:

Congratulations on the birth of baby Lilia :)

GabeandJesss says:

@lilkitten1218 Yes =)

VintageLuci says:

ha ha, I dont want to go to sleep, I will miss your twitter updates lol, I
have a feeling I will miss your going into labor, can’t wait to see Lilia
=), im going to sleep with my laptop open lol, Good Luck tell daddy to hang
in there too, it can be a nervous time for him too

GabeandJesss says:

@Rubz3211 Of course =)

GabeandJesss says:

@LittleMrsMommy Dang.. I hope not! lol

GabeandJesss says:

@OoOMeEgZOoO Haha I completely agree! I much rather post a L & D video,
trust me! lol

GabeandJesss says:

@babyvlog Thanks! =)

Amy Skeen says:

how old are u ?> (no offence ) :)

Paola Martinez says:

what is braxton hicks?

Ruth Perks says:

will you make videos after baby Lilia is born?

stephanie z says:

I just want to say good luck with everything… i just watched all of your
videos today and i also want to say you are an amazing person… do you
still have the po box set up i would love to send you something!

friends222 says:

im so excited for i hope you have a smooth delivery

GabeandJesss says:

@strawberry0349babe Haha! I love my kitties! I just love cats in general
though 😉 Thanks so much!

cuttibutti101 says:

how excitinq! conqrats!

atomicpumpcin says:

hey great to see your all doing great 😀 my cousins around 32 weeks
pregnant and she loves your videos =) just out of curiosity and i hope u
dont mind me asking, is your belly hard or soft to the touch? my cousin
would love to know coz she is retaining mostly water lolz best of luck for
the both of you :)

GabeandJesss says:

@KristiTheLegit1 Aww thanks! =)

Elysia Turner says:

Oh my gosh! I love people when there pregnant! Will you show us your
girl/boy when he/she is born?? I’m 13, and love kids 😀 ~Melissa

Chivaun Lahti says:

Following you on Twitter. I am so Excited. I cannot wait….=0)

babyvlog says:

Good luck guys!! :)

redfireli119 says:

@redfireli119 it was supposed to be this link, woops!
pregnancychildbirth.suite101.com/article.cfm/baby_too_big_ Just go to the
tips on the bottom, ignore the big baby part. They’re great for regular



GabeandJesss says:

@desimom18 That’s a good idea! Thanks for the tip, I’m glad your daughter
finally turned lol!

Jamie Creasey says:

LOL not to be weird or anything, but you and I both lost our mucus plugs on
the same day! Your lilia and my brayden need to COME OUT! Everyone has told
me that swimming really helps, not particularly to INDUCE labor, but help
dilate and efface faster. Not sure why, but i think its helped me move
along a bit…he fully dropped after swimming for hoursss. Who knows…good
luck!!! Hope to not hear from you next week! LOL

08MarineWife says:

If you ask your OB to sweep your membranes just be prepared for some pain
and discomfort. Just a heads up hun. I had it done it was not fun.

Blindian Mom says:

o yeah, also…i recommend using a mirror…it helped me sooooo much in
figuring out how hard to push and wen to push. i only pushed for 45mins
thanks to the mirror! Also I didn’t hv the epidural for the last 2cm and
during pushing so I could feel the cnx n know wen to push. are u planning
on gettin an epidural?

friends222 says:

any recent news

GabeandJesss says:

@ZaurasBeautyChannelx I REALLY hope you’re right!

TheVolleyballchic21 says:

@RiDEinSTRiDES if it is face down it can suffocate the baby with the
umbelical cord.

Andie Sarah says:

congratz ur so pretty and im sure ur baby will be 2 =] x

TheMakeupFreak552 says:

OMG! It’s getting sooo close to your due date. I wish you and your family
the best of luck! Can’t wait to see Lilia!

Write a comment

Find us on Google+